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Mensajes - pioj

#1
Proyectos / FPS HH alpha01
Marzo 31, 2020, 11:24:05 PM
¿Qué objetivo buscas con este proyecto?  Estás practicando alguna tecnología, o disciplina? O quieres realizar un juego FPS?
#2
http://prntscr.com/rqfnxo
 
Menudo chasco me acabo de llevar al abrir la url de tu página... 
#3
Function pointers aren't the only way to express a unit of work. Unity's own job system does just this, albeit in a different way. Today we'll compare the performance of Burst's function pointers against jobs themselves! A recent comment by Neil Henning of Unity points us to the Burst 1.3 documentation. While Burst 1.3 is [...]
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#4
Presentaciones / ¡Un saludo a todos!
Marzo 30, 2020, 08:16:09 AM
Bienvenido a la Comunidad.
#5
Presentaciones / Presentación
Marzo 29, 2020, 06:23:30 AM
Bienvenido a la Comunidad.
#6
Presentaciones / Buenass
Marzo 29, 2020, 06:22:26 AM
Bienvenido a la Comunidad.
#7
Scripting / Distancia y posiciones
Marzo 29, 2020, 06:21:50 AM
Lo "recolocas" a mano:  fuerzas que su transform.position sea igual a la posición del jugador + la dirección en la que vaya + la separación...
#8
Presentaciones / Hola a todos!!
Marzo 29, 2020, 06:17:21 AM
Bienvenido a la Comunidad!
#9
Scripting / Plataformas Móviles
Marzo 29, 2020, 06:13:39 AM
Probablemente sea debido a eso, porque es hijo de la plataforma (cosa que no deberías hacer). Además, es probable que estés usando la misma cantidad de movimiento para el Player que para la plataforma, o bien estés usando el mismo transform, por lo que realmente no mueves el personaje, sinó la plataforma, pero como ya se mueve sola con el RB.MovePosition, no te sirve para nada...
 
Trata de analizar lo que está pasando por ahí, y nos cuentas...
#10
Presentaciones / Saludos a todos
Marzo 29, 2020, 05:01:02 AM
Bienvenido a la Comunidad.
#11
Increíble aporte, me lo apropio y lo usaré en el temario de mi trabajo. (Ojo, que eso indica sello de calidad!
 
 
#12
We are in a truly unique and challenging time, one where coronavirus (COVID-19) is impacting every citizen, country, and culture worldwide. We're learning from governments that the most important tool we have to help reduce the global death toll from COVID-19 is physical distancing. From California and Copenhagen to Munich, Mumbai and more, state officials [...]
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#13
Unity is fortunate to be a part of a global community of creators and developers who have the skills and expertise to drive real change in our world with new technologies. Call for Code Global Challenge is the largest annual tech competition focused on open-source collaboration. It brings together developers from around the world to [...]
The post https://blogs.unity3d.com/es/2020/03/27/2020-call-for-code-how-creators-can-help-tackle-climate-change-and-covid-19/">2020 Call for Code: How creators can help tackle climate change and COVID-19 appeared first on https://blogs.unity3d.com/es">Unity Technologies Blog.
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#14
New Unity Reflect release features plug-ins for SketchUp and Rhino, an Android Viewer, compatibility with Unity 2019.3, bug fixes, and other improvements. Today, 60% of all augmented reality (AR) and virtual reality (VR) content is powered by Unity. We launched Unity Reflect to bring those real-time 3D experiences in VR and AR to the architecture, [...]
The post https://blogs.unity3d.com/es/2020/03/26/sketchup-and-rhino-plug-ins-now-available-for-unity-reflect/">SketchUp and Rhino plug-ins now available for Unity Reflect appeared first on https://blogs.unity3d.com/es">Unity Technologies Blog.
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#15
We invited Daniel Keßelheim and Sebastian Rigling of Daimler Protics to share about the experiences they create with Unity as their development tool of choice. Learn how they implemented mixed reality across key stages of the lifecycle of Mercedes-Benz vehicles. Daimler Protics shapes digital reality for Daimler AG, one of the world's largest automakers. Its [...]
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